עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

    קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

    רס"ר במיל' עידו אביב ורס"ר במיל' קאלקידן מהרי הי"ד נפלו בקרבות במרכז רצועת עזה. בקרב בו נפלו רס״ר עידו אביב ז״ל ורס״ר קאלקידן מהרי ז״ל נפצע באורח קשה לוחם במילואים מגדוד 223 | אחייניתו של מהרי כתבה מדם ליבה: "תמיד ידע לשמור על קשר עם אמא אלמז הרחוקה שלו. את הזעקה שיצאה מתוכה כשהתבשרה בביתה באדיס אבבה על מות הבן הלוחם – שמענו עד ירושלים, והלב רעד"

    צילום: דובר צה"ל
    14:54
    16.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on נורית בת רות סירקיס סופדת לאדמו"ר מביאלא שהחזיר אותה בתשובה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בלחימה ברצועת עזה:

    רב-סמל-ראשון במילואים עידו אביב ז"ל, בן 28, מכרמיאל, לוחם במסייעת שריון, בגדוד חש״ן 9232, עוצבת יפתח (679), נפל בקרב במרכז רצועת עזה.

    רס"ר (במיל') עידו אביב ז"ל | באדיבות דובר צה"ל

    ורב-סמל-ראשון במילואים קאלקידן מהרי, בן 37, מפתח תקווה, לוחם בגדוד 223, חטיבת כרמלי (2), אשר נפל גם הוא בקרב במרכז רצועת עזה. עם נפילתם של השניים עלה מספר חללי המלחמה משורות צה"ל ל-608 חללים.

    רס"ר (במיל') קאלקידן מהרי ז"ל | באדיבות דובר צה"ל

    בנוסף, בקרב בו נפלו רס״ר עידו אביב ז״ל ורס״ר קאלקידן מהרי ז״ל נפצע באורח קשה לוחם במילואים מגדוד 223, חטיבת כרמלי (2). הלוחם פונה לביה״ח ומשפחתו עודכנה.

    אחייניתו של מהרי ז"ל, טל רביב מנור כתבה דברים קורעי לב לזכרו: "צודקים כשאומרים שתמיד מדובר בטובים ביותר. האיכותיים, הציוניים, האופטימים, אוהבי האדם והארץ. נלקח מאיתנו המובחר ביותר שלנו. זה שעלה לארץ לבד בגיל 18, השאיר את אמו האהובה באתיופיה ויצא בנחישות להגשים חלום.

    "למד עברית מאפס. התגאה בכל ליבו לעלות על מדים ולשרת את המדינה. תכנן צעד אחרי צעד, בהתרגשות אמיתית ומדבקת, את החיים שלו פה – כישראלי. תמיד ידע לשמור על קשר עם אמא אלמז הרחוקה שלו. לבקר, לשלוח כסף, לצלצל ולדרוש בשלומה. את הזעקה שיצאה מתוכה כשהתבשרה בביתה באדיס אבבה על מות הבן הלוחם – שמענו עד ירושלים, והלב רעד.

    "קלקידן. השארת אחריך אותנו, ואנחנו בלעדיך. משפחה של לבבות מרוסקים, באתיופיה ובישראל. אנחנו אוהבים אותך וגאים בך ומסרבים להיפרד. לא נהיה שוב אותה משפחה בלעדיך".



    0 תגובות